קלישר מערכות ניהול קמה מתוך הצורך של עסקים וחברות ביעול ופיתוח העסק שלהם.

אנו שמחים להיות שותפים אקטיביים בתהליך גדילת עסקי הלקוחות שלנו, ומסייעים להתפתח באופן יעיל ומבוקר וכן להשתית עקרונות של חסכון והתייעלות.

הקמנו את מערכת אפקטיב מתוך נסיון רב שנים ועבודה שוטפת בשטח עם לקוחות, שרובם המכריע עבד עם גליונות אקסל ככלי השימושי והנפוץ ביותר בעסק.

העברת ניהול המידע ותיקי הלקוחות למערכת חדשה מעוררת חשש, כיוון שלרוב נדרש שינוי שיטות העבודה הנהוגות בעסק. בנוסף נדרשת הסתגלות למערכת שעלולה להיות מסובכת מרוב פונקציות ואפשרויות תפעול. תהליך ההסתגלות מכביד על ניהול העסק, במקום לייעל את שיטות העבודה.

לשם כך פיתחנו את תוכנת אפקטיב.

העקרון שלנו הוא חסכון בזמן ובכסף -  לייעל את נהלי העבודה הקיימים כיום בארגון וליישם אותם בצורה מובנית וקלה לתפעול, במערכת שכמעט ולא מצריכה מהעובדים לשנות את שיטות העבודה הנהוגות באופן שוטף.

מהם היתרונות של אפקטיב?

  • תוכנת WEB  - נגישות מכל מקום ובכל זמן
  • מותאמת אישית לצרכי הלקוח – המערכת מבוססת על שיטות העבודה הקיימות
  • פשוטה ואינטואיטיבית – מצריכה הדרכה מינימאלית ולא הטמעה ארוכת טווח או קורס מייגע.  ניתן להתחיל לעבוד מייד לאחר פיתוח הגרסא הסופית. אינה דורשת התקנה. 
  • עברית – שפת הממשק ידידותית לכולם
  • מאובטחת – המערכת מאובטחת SSL ובקודי אבטחה
  • יכולות שמירה, הסטוריה וגיבוי – שמירה אוטומטית של הפעולות עבור כלל המשתמשים ותיעוד מלא


בטחון

ליווי צמוד ושירות אישי

ממשיכים לעבוד לפי שיטות העבודה הקיימות

המידע נשמע ומגובה באופן שוטף וקבוע

הוספת משתמשים ועבודה בו-זמנית ללא תקלות

ללא צורך בהתקנה

ליווי צמוד ושירות אישי

 

כניסה ללקוחות



שליטה

ניהול מידע יעיל - אמינות בעבודה ובשירות
המידע מאורגן יותר
מערכת הרשאות לפי תפקידים
המידע נגיש בכל עת ובכל מקום
  •  - למנהלים
  •  - לצוות העובדים


צמיחה

מערכת ניהול מקצועית

חסכון בעלויות ובזמן ע"י כלים מתקדמים

תן שירותים מתקדמים יותר ללקוחותיך - המידע נגיש ללקוח שלך לבחירתך

צירוף לקוחות חדשים בכל עת ובקלות

התנהלות יעילה ומקצועית